PC-LITE
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

ویژگی های برتر پیراهن های مردانه چیست؟

پیراهن های مردانه عموما از جنس نخ و پنبه هستند و بنابر دسته بندی کژوال و رسمی الگوی خاصی دارند.

عموما پیراهن های مردانه، ساده و اغلب بدون جزئیات و طراحی های خاص هستند. پیراهن های مردانه میتوانند در هر رنگی باشند و رنگ آن‌ها بی‌نهایت متنوع است و از قانون خاصی پیروی نمیکنند. 

بررسی سایز و اندازه پیراهن مردانه

معمولا آقایان پیراهن‌هایی را می‌پوشند که اندازه و سایز آن‌ها نیست. علت این مساله این است که بسیاری از این پیراهن‌ها به صورت صنعتی دوخته و آماده شده اند. پس لزوما سایز فرد خاصی در این مساله مطرح نیست و همه باید به دنبال پیراهن مناسب اندازه خودشان باشند. این مساله باعث می‌شود که کمتر پیراهنی از همه جهت مناسب و اندازه شما باشد. حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که دور یقه اندازه شما نباشد اما آستین‌ها کاملا فیت و اندازه باشد؛ یا اندازه دورکمر خوب باشد اما قد پیراهن کوتاه یا بلند باشد.

پیراهنی که کاملا سایز و اندازه شما باشد راحت است و راحت بودن برای هرکس معنای متفاوتی دارد. مردانه که جثه درشتی دارند با پیراهن های بزرگ و آزاد راحت هستند اما افرادی که لاغر و نحیفند اگر این لباس را بپوشند ظاهر جالبی نخواهند داشت. افراد لاغر پیراهن های فیت و تنگ را باید انتخاب کنند. در هرجثه و اندامی که باشید پیراهنی که شما می‌پوشید باید چند ویژگی داشته باشند:

1.      سرشانه های پیراهن باید کاملا روی شانه باشند و دقیقا بر روی شانه ها تنظیم شود. حتی با کمتر از یک سانت نیز نباید به سمت گردن یا پایین کشیدگی داشته باشد.

2.      پیراهن کاملا اندازه باید در بخش قفسه سینه و بالاتنه ماکسیمم تا 2 سانت فضای آزاد داشته باشد تا از چسبیدن به بدن جلوگیری شود.

3.      یقه پیراهن بعد از بسته شدن باید تا یک اینچ فضای باز داشته باشد تا از احساس خفگی و سنگینی جلوگیری شود.

4.      سرآستین ها و جادکمه ها باید به نحوی دوخته شوند که دکمه های سرآستین به آسانی باز و بسته شوند.

5.      آستین ها باید اندازه استانداردی داشته باشند یعنی نه کوتاه باشند و نه گشاد و بلند باشند.

بررسی جنس پیراهن های مردانه

در تولید پیراهن های مردانه از چه پارچه هایی استفاده میشود؟

 

پیراهن های نخی

پیراهن های مردانه نخ پنبه ای به علت بافت طبیعی خود گرما را هدایت کرده و جریان هوا را از خود عبور می‌دهند. این مساله باعث خنک ماندن بدن می‌شود. همچنین الیاف پنبه به خوبی رطوبت سطح پوست را جمع آوری و جذب کرده و از عرق کردن جلوگیری می‌کنند. پیراهن های نخ پنبه از بادوام ترین پیراهن ها هستند و شکل بدن را به خود می‌گیرند. این پیراهن ها به راحتی شسته میشوند و آثار لکه روی آن‌ها باقی نمی‌ماند. مجموعه این ویژگی ها پیراهن نخ پنبه ای را به محبوب ترین پیراهن مردانه تبدیل کرده است.

پیراهن الیاف مصنوعی

الیاف مصنوعی برای جایگزینی با پیراهن های پنبه ای تولید شده اند اما هیچ گاه قادر به گرفتن جای پیراهن های پنبه ای نیستند. پیراهن های الیاف مصنوعی کیفیت مناسبی ندارند و تولید دست انسان هستند اما در مقایسه با پیراهن های الیاف طبیعی نخ پنبه ای قیمت پایین تری دارند و در دسترس عموم قرار دارند. پیراهن‌های مصنوعی در مقایسه با پیراهن های الیاف طبیعی کمتر چروک می‌شوند و هم چنین کمتر دچار لکه و کثیف شدن می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم که هیچ گاه از پیراهن هایی که در بافت آن ها بیش از 50% الیاف مصنوعی استفاده شده باشد را خریداری نکنید.

این پیراهنها تعریق و بوی بد ناشی از آن را تشدید می‌کنند و در روزهای گرم سال گرما را در خود حفظ می‌کنند.

پیراهن های ابریشمین

پیراهن های ابریشکی لوکس ترین و منحصر به فرد ترین پیراهن های مردانه هستند. به علت سخت بودن فرآیند تولید و بافت پارچه ابریشم قیمت این پیراهن‌ها بالاست اما با کیفیت، شفافیت و جذابیت این پیراهن های زیبا در تناسب است.

پیراهن های ابریشمی نیاز به مراقبت های خاص جهت نگهداری طولانی مدت دارند.

منبع: بررسی اساسی پیراهن های مردانه
 

شاید بپرسید رنگ پیراهن را چگونه ست کنید؟

در انتخاب پیراهن خود در سال 98 شما می توانید از پیراهن های طرح دار به جای پیراهن های ساده استفاده کنید. زیرا پیراهن های طرح دار باعث می شود شما در دید مخاطب بیشتر به چشم بیایید.

پیراهن های راه راه در این دسته انتخاب خوبی هستند زیرا در عین طرح دار بودن زیاد هم شلوغ نیستند. اما با توجه به اصول این پیراهن ها را خریداری کنید. برای مثال آقایانی که لاغر اندام و بلند قامت هستند بهتر از پیراهن های راه راه افقی استفاده کنند تا حجیم تر به نظر برسند و آقایانی که درشت اندام و یا کوتاه قد هستند بهتر از پیراهن هایی با راه راه عمودی استفاده کنند که آن ها را لاغرتر نشان دهد.

شما می توانید در استایل سال 98 پیراهن های جین را نیز انتخاب کنید. اما توجه کنید پیراهن های جین باید متناسب با هر فصل انتخاب شوند. مثلا شما در فصل تابستان و هوای گرم می توانید از پیراهن های روشن و جنس خنک استفاده کنید و یا در فصل بهار و پاییز از جین های ضخیم بپوشید و همچنین در فصل سرما می توانید از پیراهن های جین پشمی با رنگ های تیره نیز استفاده کنید.

طراحان در دنیای مد و فشن در سال 2019 (سال 98) علاوه بر طرح هایی که حالت و سبک کلاسیک دارند، طرح هایی که چاپ های بزرگ ، الگوهای هندسی و شرقی و دیگر طرح هایی که حالت تزئینی دارند را نیز توصیه کرده اند. اما در حالت کلی سبک تک رنگ را بیشتر در استایل شما توصیه می کنند زیرا باعث جذابیت بیشتر شما می شود.

منبع: پیراهن های مردانه مدل 98
پیراهن و شلوار مردانه به رنگ آبی

همانند رنگ سبز تناژهای مختلف رنگ آبی نیز تاثیر مختص به خود را دارند زمانی که شما یک مصاحبه کاری مهم دارید یا اولین قرار ملاقات با همسر آینده خود را دارید کت و شلوار آبی تیره تنها انتخاب شماست. رنگ آبی در هر تناژی حس آرامش و صمیمیت و وفاداری را منتقل میکند و به شما اعتمادبه‌نفس بسیاری می‌بخشد. تناژهای روشن‌ آن به شما آرامش می بخشد درحالی‌که سایه‌های تیره‌تر حس اعتمادبه نفس شما را تقویت می‌کند.

شلوار یا پیراهن بنفش رنگ

در همه فیلم های قدیمی دیده ایم که پادشاهان شاهزاده ها و ملکه جامه‌ها و پیراهن های بلند به رنگ بنفش می‌پوشیدند. رنگ بنفش در زمان های گذشته رنگی بسیار کم یاب بود و به سختی به دست می آمد از این رو افراد متمول و قدرتمند جامعه برای قدرت بخشیدن به ظاهر سلطنتی خود رنگ‌های بنفش را در لباس های خود استفاده می‌کردند. اما امروزه این رنگ نشان‌دهنده‌ی رهبرانی مقتدر و قوی است. هنگامی که میخواهید از این رنگ در استایل و لباس های خود استفاده کنید که تصمیم داشته باشید کسی را تحت تاثیر خود قرار دهید. اما در مواقع دوستانه از پوشیدن این رنگ خودداری کنید. بگذارید در یک مثال بهتر توضیح بدهیم. شما نمیتوانید به عنوان یک مدیر عامل از کت و شلوار بنفش برای تحت تاثیر قرار دادن کارمندان خود استفاده کنید. پس باید پیراهنی بنفش بپوشید یا از اکسسوری های پارچه ای مانند پوشت و کراوات بنفش استفاده کنید.

منبع:هر رنگ چه پیامی برای ما دارد؟

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ دی ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۳:۲۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب