PC-LITE
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است


الگوهایی را برای یادگیری پیدا کنید. برای ساختن یک جمله حداقل به دو عنصر نیاز دارید که یکی اسم و یکی فعل می باشد. به همین دلیل در ایتالیایی و نیز به هر زبان دیگر، افعال یک بخش اساسی در یادگیری زبان است. افعال در این زبان برخی از مشکلات آشکار را نشان می دهد، زیرا می توان آن ها را به چهار حالت، چهار حالت ساده و شش نفر پیوست. اما پیدا کردن این الگوی می تواند زندگی شما را بسیار ساده تر کند.
نگه ‌داشتن یک مجله واژگان نه تنها به شما کمک می کند تا کلمات و اصطلاحات جدید خود را در یک مکان نگه دارید، بلکه فرآیند نوشتن یک کلمه و ترجمه آن، یادداشت ها، تصویر یا دستگاه یادگیری به شما کمک می کند تا آن را به خاطر بسپارید و مکالمه ایتالیایی را در این بخش شروع نمایید.
برای درک بهتر این زبان در دوره های آموزشی، سعی کنید که یک نوت بوک واژگان و کارت های فلش به زبان ایتالیایی نگه دارید که افراد متخصص و معلمین این زبان یک نکته ای که بیان می کنند این است که یک ژورنال، سند یا کتاب را با تمام واژگان یاد گرفته شده در یک مکان نگه دارید.
زبان ایتالیایی نیز همانند دیگر زبان ها از عبارت های بسیاری تشکیل شده است که برای یادگیری آن لازم است سعی خود را کنید تا با شرکت در کلاس های آموزشی بتوانید به خوبی آن را بیاموزید.
در واقع هدف از این تمرین این است که خود را وادار به کندی و توجه به جزئیات کنید و به جستجوی هر چیزی که نمی دانید است، مهم و دقیق بودن را نیز درنظر بگیرید. منبع خوب را پیدا کنید و سپس آن را با دقت کپی کنید و هر کلمه ای را با صدای بلند بگویید. حتماً وقت خود را برای بررسی هرگونه واژگان یا گرامرهایی که در مورد آن مطمئن نیستید وقت بگذارید.
شما می توانید فیلم، موسیقی، سریال های تلویزیونی، رادیو، کتاب ها، روزنامه ها، مجلات و هر چیز آموزشی می توانید بخوانید را تماشا کنید یا گوش دهید، زیرا برای یادگیری به طور باورنکردنی مفید هستند. احتمالا قبلا مواردی را دیده اید که افراد با تماشای فیلم یا بازی های ویدئویی به یک زبان خود آموزش می دهند و اگرچه این چیزها مستقیماً دستور زبان را آموزش نمی دهند، اما به یادگیری آن به میزان قابل توجهی کمک می کنند، می تواند مناسب باشد.
تکنیک های گوناگون یک روش خارق العاده برای تصفیه و جلا دادن دانش زبان ایتالیایی به ویژه در سطح متوسط و پیشرفته است. نکته اصلی تسلط بر این تکنیک این است که وقت خود را بگذرانید تا حد امکان دقیق و کامل باشید و به یاد داشته باشید که با تمرین زبان شما کامل تر می شود. خواندن، تماشا و گوش دادن به این زبان مهم می باشد.
خوشبختانه این زبان زبان بسیار غنی از نظر فرهنگی است. برخی از مشهورترین کتاب های جهان می باشد. مطالعه کتاب ها و تماشای فیلم و درک جملات در ابتدا ممکن است دشوار باشد، اما به محض یادگیری چند کلمه، می توانید چیزهای بیشتری را از آنچه تصور می کنید درک کنید. فیلم هایی با زیرنویس و کتاب های دو زبانه می توانند برای افرادی که می خواهند از یک مرحله اولیه یادگیری زبان شروع به پرش به هنر و ادبیات سمعی و بصری کنند کمک می کند.
خواندن، تماشا کردن و گوش دادن به زبان ایتالیایی تاثیر قابل توجهی در مغز شما دارد. به سادگی با قرار گرفتن در معرض زبان، مغز شما قرار می گیرد. این تلاش برای ایجاد درک کلمات جدید با ایجاد ارتباط با کلماتی که قبلا آموخته شده اند، شروع می شود و به دنبال ایجاد ساختارهای جدید است.
در اصل شما بدون یادگیری زبان ایتالیایی، این زبان را یاد می گیرید. پس از مدتی، به دلیل توانایی مغز خود برای درک بهتر واژگان و دستور زبان در هنگام خواندن کتاب، گوش دادن به رادیو یا تماشای یک سریال، خودتان را با استفاده از کلمات و سازه هایی پیدا می کنید و این زبان را بهتر درک خواهید کرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۲:۱۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب