PC-LITE
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

خريد پوشاك و لباس براي كودكان كار راحتي نيست و در مواردي ممكن است بسيار وقت گير و آزار دهنده باشد. در اين مطلب نكاتي را در خصوص خريد پوشاك بچه گانه مطرح مي كنيم. پوشك بچه و انتخاب نوع مناسب آن يكي از فاكتورهاي مهم در رفع نيازهاي اوليه كودك است. پوشك مناسب بايد به نحوي باشد كه زمينه راحتي و آرامش كودك را فراهم سازد در غير اينصورت مي تواند باعث بوجود آمدن عوارضي در نحوه راه رفتن و حالت پاهاي كودك بشود. لباس نقش مهمي در زيباتر شدن ظاهر كودكان و بزرگسالان دارد و اهميت آن به حدي است كه افراد زيادي مبالغ بالايي براي خريد آن هزينه مي كنند. براي انتخاب لباس بايد دقت نماييد كه مدل لباس متناسب با وزن و فرم اندامتان باشد؛ زيرا با انتخاب لباس متناسب با قد و وزن و رنگ پوست ظاهري زيبا و دلخواه براي خود رقم مي زنيد. علاوه بر اين مادران علاقه زيادي دارند كه براي كودكانشان لباس هاي زيبا و شيكي تهيه نمايند و اين موضوع هميشه دغدغه آن ها محسوب مي شود. در اين مقاله قصد داريم چندين مدل لباس دخترانه بچه گانه را به شما معرفي كنيم تا با الگو گرفتن از آن ها تيپ و ظاهري جذاب براي دختر بچه زيبايتان رقم بزنيد.

مدل پيراهن دخترانه

پيراهن يكي از لباس هاي ضروري دختر بچه ها مي باشد كه با توجه به فصول و مناسبت ها از پارچه هاي مختلف براي توليد آن ها استفاده مي شود. در ادامه تصاوير زيبايي از چند مدل پيراهن دخترانه را نمايش مي دهيم.

شيك ترين بلوز و دامن دخترانه

مادران خوش سليقه علاقه خاصي دارن كه براي دختر بچه هايشان بلوز و دامن هاي زيبا تهيه نمايند. در ادامه اين مقاله قصد داريم تصاوير شيك ترين بلوز و دامن دخترانه و جديدترين مدل لباس دخترانه را براي شما عزيزان قرار دهيم. نكات قابل توجه در خريد پوشاك بچه‌گانه دنياي مد و پوشاك بچه‌گانه از جمله مواردي است كه پدر و مادران جوان به آن توجه كرده و به شيك پوشي كودك خود اهميت مي دهند و مواردي مانند جنس، مدل و قيمت را در خريد لباس كودكان مد نظر قرار مي دهند. علاوه بر اين در خريد لباس بچگانه بايستي مواردي را متناسب با فصل، كاربرد و  سن كودك مورد توجه قرارداد  كه در اين مقاله به شرح خلاصه اي از اين نكات مي پردازيم. لباس اسپورت بچه گانه شيك نكات مهم در خريد لباس بچگانه كودك بايستي در لباسي كه بر تن مي‌كند، راحت و آزاد باشد. پوشاك بچه‌گانه دقيقا مي بايست متناسب با سايز كودك خريداري شود. بطوريكه بيش از حد چسبان و يا بطور اغراق آميز گشاد نباشد. اگر چنانچه پوشاك بچه را فارغ از رنگ و طرح آن، متناسب با سايز كودك خريداري كنيد، ظاهري زيبا به كودك خود مي‌بخشيد. نكته بعدي كه بايستي به آن توجه شود، جنس پوشاك است. پوشاك بچه گانه نبايستي از نوع به اصطلاح خارش‌دار و يا زبر باشد. حتي اگر چنانچه درصدد خريد لباس زمستانه هستيد، مي‌بايست  جنس هاي نرم پشمي و يا كتان را انتخاب نماييد. همچنين الياف طبيعي كه فاقد مواد شيميايي هستند، مي‌توانند بهترين گزينه در اجناس پوشاك بچه باشند. طبيعتا براي فصول گرما نيز اجناس نخي را براي تهيه پوشاك بچه انتخاب نماييد. اجناس پلاستيكي علاوه بر افزايش گرماي دماي بدن كودك باعث تعريق و رطوبت بدن او نيز مي‌شود. جنس مناسب را براي پوشاك كودكان انتخاب كنيد. طرح و رنگ پوشاك بچه بايستي متناسب با سن كودك باشد. تا حد امكان از رنگ‌هاي تيره دوري نماييد. به دليل آنكه از نظر روانشناسي رنگ تيره در روحيه كودك تاثير گذار بوده و اگر در خريد پوشاك بچه به رنگ‌هاي تيره زياده‌روي كنيد، به تدريج روحيه كودك افسرده خواهد شد. بنابراين از رنگ‌هاي شاد و روشن جهت تهيه پوشاك بچه گانه استفاده نماييد. كودكان مي‌توانند در ارتباط با پوشاك خود تا حدي نظر دهند. براي تيپ مهماني كودكان، مي‌توان از پاپيون براي پسربچه‌ها همراه با پيراهن و جليقه مشابه لباس اسپرت بچه گانه  استفاده كرد. براي پوشاك بچه‌گانه دخترانه ويژه مهماني نيز، پيراهن‌هاي مدل عروسكي و زيبايي در بازارهاي پوشاك بچه گانه در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها عرضه مي‌شود، كه مي‌توان از آنها بهره‌مند شد. علاوه بر آن مي‌توان از كلاه‌هاي فانتزي ويژه مهماني نيز استفاده كرد. اتاق خواب دخترانه صورتي

 دخترانه

طراحي دكوراسيون و نحوه چيدمان وسايل اتاق روي روحيه شما تاثير دارد . براي اين كه بهترين طراحي را براي اتاق خواب خود پياده سازي كنيد بايد وقت بگذاريد و با آگاهي در مورد رنگ ، نورپردازي و نحوه چيدمان وسايل تصميم بگيريد . سبك هاي متنوعي براي طراحي دكوراسيون داخلي اتاق خواب دخترانه وجود دارد . استفاده از رنگ هاي شاد محيط زيبا و دوست داشتني را براي اتاق شما به وجود مي آورد . اتاق خواب از بخش هاي مهم خانه است كه فضايي كاملا خصوصي در اختيار شما قرار مي دهد به عبارت ديگر حريم خصوصي اعضاي خانواده است. اتاق خواب محلي براي مطالعه كردن ، درس خواندن ، استراحت و خوابيدن است . اين كه اتاق خواب خود را به چه سبكي تزيين مي كنيد به سليقه شما بستگي دارد . از آن جايي كه دختران روحيات لطيفي دارند ، بهتر است اتاق خواب آن ها با روحياتشان سازگار باشد . در طراحي دكوراسيون اتاق خواب دخترانه معمولا از رنگ هاي گرم يا قوي مانند قرمز ، صورتي ، بنفش ، زرد و سبز استفاده مي كنند . البته بعضي از افراد به رنگ هاي سرد و خنثي مانند خاكستري ، آبي و طوسي علاقه دارند . پس نتيجه مي گيريم سليقه دخترخانم ها مشابه هم نيست وبا يكديگر متفاوت است . دختران به شيك و مرتب بودن اتاق خوابشان بسيار اهميت مي دهند و اكثرا دوست دارند وسايلشان در محل مناسب و مشخصي قرار داده شود . به همين دليل طراحي اتاق خواب دخترانه از حساسيت بيشتري برخوردار است . براي اين كه بتوانيم به اتاق نظم بيشتري بدهيم مي توانيم از يكسري كمد و قفسه استفاده كنيم . در اين بخش از سايت تيجور مجموعه اي از مدل هاي كوراسيون داخلي اتاق خواب دخترانه را براي شما فراهم آورديم كه اميدواريم از ديدن آنها لذت ببريد . پس براي ديدن اين تصاوير با ما همراه باشيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۴۱:۰۶ ] [ admin ]

اگر خودتان تجربه بارداري نداشته باشيد حتما در اطرافيان‌تان خيلي‌ها را ديده‌ايد كه در بارداري به‌خصوص ماه‌هاي آخر، حسابي چهره‌شان عوض مي‌شود. يكي از شكايت‌هاي شايع خانم‌ها در اين دوران تورم بيني، صورت، پاها و همچنين افزايش لك و جوش صورت است و بعضي‌ها هم از واريس پا، پرمويي و خط تيره روي شكم شكايت دارند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۴۰:۴۵ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب